خوش آمديد!
13:17 جمعه 14 ارديبهشت ماه ، 1403
سايت مهندس لاچيني | پروژه ها و آموزش الكترونيك و تابلوروان: تالار گفتمان

HLachini.elewiz.com :: نمايش موضوعات - تبدیل وبلاګ به سایت و طراحی سایت

تبدیل وبلاګ به سایت و طراحی سایت

 

اين انجمن قفل شده است . شما مجاز به ارسال مطلب يا جوابيه و ويرايش مطالب نمي باشيد.   اين مطلب قفل شده است . شما مجاز به ويرايش آن و يا ارسال جوابيه نمي باشيد .   ارسال تشکر 

   HLachini.elewiz.com صفحه اول انجمن -> معرفی مجریان و محصولات

نمايش موضوع قبلي :: نمايش موضوع بعدي  
نويسنده پيغام

loveson
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
27 آذر ماه ، 1390
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 2
تشکر کرده: 0
تشکر شده 0 بار در 0 پست


ارسالارسال شده در: يكشنبه، 27 آذر ماه ، 1390 17:12:42    موضوع مطلب: تبدیل وبلاګ به سایت و طراحی سایت پاسخ همراه با اعلان

گر قصد راه اندازی وب سایتی را دارید و هزینه زیادی را برای این کار در نظر نگرفته اید ما شمس هاست را پیشنهاد می کنیم. کلیه تنظیمات لازم جهت راه اندازی هر گونه وب سایت از طریق انواع برنامه های طراحی سایت، برنامه های انجمن ساز، برنامه های متن باز (Open Source) ، فروشگاه ساز و ... بر روی این سرور ها انجام گرفته است تا شما بدون هر گونه نگرانی بتوانید وب سایت خود را راه اندازی نمایید.
شما می توانید با خیالی راحت هر یک از این پکیج ها را خریداری نمایید و در صورت عدم رضایت از سرویسهای در اختیار شما تا 7 روز پس از خرید خود بدون هیچ گونه سوالی از شما وجه خود را پس بگیرید.

مزایای تبدیل وبلاگ به سایت:
1 - رسمی تر شدن وبگاه و اطلاعات وب شما از دید بازدید کننده که این خود موجب افزایش بازدید و اعتبار می شود.
2 - پس از ثبت آدرس سایت رتبه بندی جهانی وب شما در سایت الکسا که سایت رسمی رتبه بندی در جهان است شروع می شود.(هیچ وبلاگی در حال حاضر از سوی این سایت به رسمیت شناخته نخواهد شد مگر این که به سایت تبدیل شود)
3 -عدم درج آدرس سیستم وبلاگ دهی شما در آدرس اینترنتی و کوتاه و رسمی شدن آدرس اینترنتی جدید.
4 - ویژگی مهم ديگر اين است كه وبلاگ شما هم با نام جديد (سایت) و هم با نام قبلی (وبلاگ) در دسترس است. و هیچ تغييری در سرعت ، امكانات و مطالب وبلاگ شما ايجاد نخواهد شد، تنها آدرس وبلاگتان به سايت تبديل مي شود.
5- کنترل پنل قدرتمند جهت ارسال هر نوع محتوا و قابلیت نصب ماژول ( سرویس ویژه )
( در صورت درخواست یکی از سیستم های فروشګاهی یا مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس یا مارکت ساز نیز نصب می شود )
6- پشتیبانی رایګان

سرویس های ویژه وبلاګ نویسان


1- نام سرویس : BL1 شرح : ثبت و تنظیم دامنه ir قیمت : 5000
2- نام سرویس : BL2 شرح : ثبت و تنظیم دامنه های Com , Org , Info , Ne قیمت : 15000
3- نام سرویس : BL3 شرح : نصب سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ( سایت ساز) با یکی از دامنه های ردیف 1 همراه 20 مګابایت فضا و پشتیبانی رایګان قیمت : 25000
4- نام سرویس : BL4 شرح : نصب سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ( سایت ساز) با یکی از دامنه های ردیف 2 همراه 20 مګابایت فضا و پشتیبانی رایګان قیمت : 30000

توضیح : در صورت سفارش ردیف های 3 و 4 شما مالک یک سایت کامل که قابلیت نوشتن و مدیریت تمام بخش های آن را دارید می شوید و نیازی به استفاده از سرویس های وبلاګ نویسی نخواهید داشت.

مراحل تبدیل وبلاگ به سایت
الف) من برای تبدیل وبلاگم به سایت از کجا یاید شروع کنم و چه اقداماتی باید انجام دهم؟

1- ابتدا از طریق قسمت جستجو دامنه در سمت راست سایت دامنه مورد نظر خود را بررسی کنید و از آزاد بودن دامنه مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید چون اگر شخص دیگری قبلا آن را ثبت کرده باشد شما دیگر نمی توانید آن را ثبت کنید و باید نام دیگری برای خود انتخاب کنید.
2 - در صورت آزاد بودن دامنه لینک فعال شده را کلیک کنید. در صورتی که امکان پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد با ایمیل زیر در ارتباط باشید تا شماره حساب بانکی برایتان ارسال شود تا به صورت حضوری در بانک مبلغ را پرداخت کنید. info@shamshost.ir

ب) من هزینه را واریز کردم و اطلاعاتم را برای شما فرستادم حالا باید چه کاری انجام دهم؟
از این مرحله به بعد، دیگر کار با تیم فنی شمس هاست است که اقدامات لازم را جهت ثبت و ست کردن دامنه بر روی وبلاگ شما انجام می دهد و بعد از اتمام کار نتیجه را به شما اطلاع می دهد نکته: زمان لازم جهت ثبت دامنه معمولا بین 24 تا 48 ساعت کاری است و در این زمان شما از طریق ایمیل در جریان تمامی مراحل کار قرار می گیرید.
سوالات متداول :
1 - چگونه یک وبلاگ را به آدرس یک سایت تبدیل می کنید؟
پاسخ : بعد از پرداخت هزینه و ارسال مشخصات خود به ایمیل، ما برای شما کنترل پنل اختصاصی جهت ثبت دامین انتخابی با نام خودتان ایجاد می کنیم و بعد از آن دامنه مورد نظرتان را فعال نموده و بعد DNS های وبلاگتان را بر روی دامین مورد نظرتان ثبت خواهیم کرد و در مرحله بعد به شما جهت تست اطلاع می دهیم و در نهایت پس از تست کامل و دریافت تایید از شما کنترل پنل اختصاصیتان نیز در اختیار شما از طریق ایمیل قرار می گیرد.

2 - من در چند سرویس وبلاگ دهی، وبلاگ دارم آیا می توانم برای هر وبلاگم یک سایت مجزا ثبت نمایم ؟
پاسخ : بله همانطور هم که در بالا اشاره شد شما در هر سرویس وبلاگ دهی که باشید می توانید یک دامین دلخواه برای وبلاگ خود ثبت نمایید.

3 - آیا می توانم آدرسی که ثبت کرده ام را پس از مدتی تغییر دهم؟ مثلا test.com را به test2.com ؟
پاسخ : برای تک تک آدرس های بین المللی که ثبت می گردد هزینه می شود و این امکان وجود ندارد که آدرس ثبت شده را پس از مدتی تغییر داد ، ولی این امکان هست که شما همزمان برای یک وبلاگ از دو یا چند آدرس بین المللی استفاده کنید ، یعنی وبلاگ شما هم با نام test.com باز شود و هم با نام test2.com که البته برای استفاده از این امکان باید برای هر یک از آدرس ها هزینه ی جداگانه پرداخت کنید.

4 - آیا من می توانم پس از مدتی سرویس وبلاگ دهی ام را تغییر دهم ؟ مثلا از بلاگفا به میهن بلاگ بروم و دامنه ام را روی وبلاگ جدیدم ثبت کنم؟
پاسخ : بله این امکان وجود دارد، شما می توانید یک وبلاگ در سرویس دهنده ی دیگری بسازید و درخواست تغییر سرویس دهید که ما این انتقال را برای شما به رایگان انجام می دهیم و آدرسی که
از ما خریداری کردید به وبلاگ جدیدی که در سرویس دهنده ی دیگری ساختید منتقل می شود.

5 - آیا من می توانم پس از مدتی که شرکت خود را تاسیس کردم از آدرسی که خریدم برای سایت شرکت استفاده کنم ؟
پاسخ : بله این امکان وجود دارد ، شما وقتی شرکت خود را تاسیس و سایتی راه انداختید می توانید آدرسی که از ما خریدید به سایت شرکت انتقال دهید.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي بازديد از سايت ارسال كننده مطلب شناسه Yahoo
تشکرهاي ثبت شده از ايجاد کننده تاپيک :
 
تمامي مطالب ارسال شده:   
اين انجمن قفل شده است . شما مجاز به ارسال مطلب يا جوابيه و ويرايش مطالب نمي باشيد.    اين مطلب قفل شده است . شما مجاز به ويرايش آن و يا ارسال جوابيه نمي باشيد .   ارسال تشکر

   HLachini.elewiz.com صفحه اول انجمن -> معرفی مجریان و محصولات

زمان پيشفرض سايت: ساعت گرينويچ + 3.5 ساعت
صفحه 1 از 1
  

پاسخ سريع در دسترس نميباشد

  


 


Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
پروگرامر و تستر آِی سی سانا با قابلیت تشخیص اتوماتیک قطعه و درج تمامی قطعات از پین یک زیف و تامین کلاک قابل استفاده در بسکام و کدویژن